Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Jako klient Banku Alior i osoba posiadająca w tym banku konto ROR, dość często muszę odwiedzać odziały stacjonarne by dokonać tzw. operacji kasowych (wpłaty bądź wypłaty). Najbardziej dogodną lokalizacją jest dla mnie placówka mieszcząca się przy ulicy Świętokrzyskiej otwarta w październiku 2009. Jest to mały lokach ze wspólnym holem gdzie obok jest sklep z odzieżą używaną i schody prowadzące na piętro. Dogodność adresu blaknie na tle faktu iż jest tu mimo zorganizowania dwóch stanowisk kasowych czynna tylko jedna kasa. Notorycznie się zdarza iż muszę stać w kolejce, nawet gdy jest tylko jeden klient przede mną bo jego dyspozycja jest złożona i wymaga czasu. Dziś jednak udaje mi się szybko wpłacić pieniążki. Tradycyjnej kolejki dziś nie ma. Pani jak zawsze ta sama, wymieniona jako bankier założyciel na tabliczce przy czarnym cylindrze w oszklonej kwadratowej gablocie. Ma przypięty identyfikator i ubrana jest w białą bluzkę plus czarny żakiet. Manikiur- różowy jaskrawy lakier zbyt jak dla mnie agresywny i nie pasujący do pracownika banku. Z tyłu na dzielącej na dwa miejsca obsługi komodzie stoi balsam lub inny podobny kosmetyk w łososiowym kolorze. Sama transakcja wpłaty jest sprawna. Dowiaduję się przy okazji iż gdy dokonuję wpłaty system mniej rygorystycznie sprawdza zgodność podpisu na dyspozycji. Miałam tak zmarznięte ręce że dość dyskaligraficznie go złożyłam a i jego ukazywanie się na elektronicznym ekranie było opóźnione. Opisując dzisiejszą wizytę w banku zaznaczam po raz koleiny że oprócz tego iż nigdy nie zastałam sytuacji by czynne były dwie kasy (a moim zdaniem powinny być, lub przynajmniej powinna być taka możliwość jej otwarcia gdy tworzy się kolejka)to słabymi punktami tej placówki jest również zewnętrzny bankomat, nie zapewniający minimum komfortu z jego korzystania oraz niefortunna lokalizacja stanowiska internetowego tuż przy drzwiach wewnętrznych banku. Bankomat powinien moim zdaniem zostać przeniesiony do holu, co po pierwsze będzie bardziej wygodne, a po drugie umożliwi z korzystanie z urządzenia komputerowego poza godzinami otwarcia banku w razie pilnej konieczności dokonania np. przelewu. Bardzo też by było pożądane zorganizowanie w placówce stanowiska do obsługi bankowości elektronicznej dla klientów, podobne jakie są np. w niektórych placówkach banku ING.