Opinia użytkownika: Koska
Dotycząca firmy: Madej i Wróbel
Treść opinii: Wybrałam się na zakupy do marketu Biedronka w Knurowie, gdzie znajduje się punkt mięso-wędliny znanej marki Madej i Wróbel. Kiedy podeszłam do stoiska stanęłam w kolejce była bardzo długa i klienci bardzo się denerwowali. Nie wiedziałam dokładnie co spowodowało taką sytuację. Po kilkunastu minutowym czekaniu w kolejce zorientowałam się w sytuacji, że obsługiwały tylko dwie Panie, a ogólnie przy tym stoisku były cztery. Jedna z nich starsza w krótkich blond włosach rozkładała towar, choć nie było widać, że są jakieś braki w lodówce wręcz bym powiedziała, że były one wypełnione po brzegi.Druga młoda dziewczyna w długich farbowanych czarnych włosach wycierała podłogę, po której potem Panie kasjerki się ślizgały. Po długim wyczekiwaniu nadeszła moja kolej i obsługiwała mnie Pani w krótkich czarnych włosach o imieniu M. Bardzo miła Pani, która starała się, aby szybko i sprawnie obsłużyć każdego. Nie mogę narzekać na obsługę,gdyż Pani M. bardzo dobrze mnie odsłużyła, szybo skasowała, wydała resztę i podziękowała.Jak również powiedziała do widzenia i zaprosiła ponownie. Moja ocena to +4 za obsługę Pani M.