Opinia użytkownika: Optymistka
Dotycząca firmy: Kawiarnia Gruszecki
Treść opinii: Salon Gruszecki mijam zawsze przy okazji zakupów w Intermarche. Tym razem zakupy w środku tygodnia chciałam umilić sobie gorącą kawą i ciastkiem. Jak na godzinę 16 półki z towarem były bardzo opróżnione. Zastanowiłam się więc co zaoferuje Gruszecki klientom pragnącym coś zjeść o godzinie 20? Być może jedynie kawę. Stojąc za ladą nie mogłam dojrzeć cen i pytałam o nią przy okazji każdego wybranego produktu co było uciążliwe dla ekspedientki. Słabo wyeksponowane towary jeszcze gorzej wyglądały po położeniu ich na wagę stąd też kilka razy zmieniałam zdanie. Stałam się więc problemowym klientem i chcąc zakończyć już tę nierówną walkę zdecydowałam się jedynie na kawę. Pracownica nie zaproponowała i nie zachęcała już do kupna żadnego produktu a przecież zasugerowałabym się taką pomocą. Gruszecki to silna marka ale czy nie czas zająć się jakością obsługi w kawiarniach? Wysoka cena powinna zawierać jakość oferowanego produktu a poza tym miłą i rzetelną obsługę.