Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Zawiodłem się na Alior Banku, kilka miesięcy temu założyłem u nich osobiste konto bankowe, w ciągu tygodnia otrzymałem kartę debetową, jednak nie działał ona w systemie płatności PayPal. Próbowałem dodzwonić się do infolinii powyższego banku, niestety graniczy to z cudem, w końcu odebrała jakaś miła Pani, jednak gdy usłyszała płatności w internecie, od razu przełączyła mnie do kogoś innego(jestem pewien, że wybrałem poprawny dział na infolinii). Niestety kolejna Pani też nie była zorientowana, w ogóle nie wiedziała na czym polega system płatności Paypal, tłumaczyłem kilkukrotnie moją sytuację. W końcu otrzymałem odpowiedź "niestety nic z tym nie mogę zrobić, mogę jedynie wykonać przelew przez telefon", a przecież chodziło zupełnie o coś innego. Niestety z przykrością stwierdzam, że pracownicy tego banku są niekompetentni, a w dodatku zamiast się do tego przyznać, wciskają na siłę dodatkowe usługi(np. przelewy przez telefon).