Opinia użytkownika: Aleksander_10
Dotycząca firmy: Burger King
Treść opinii: Jakiś czas otwarto w Galerii Krakowskiej pierwszą w Krakowie restauracje sieci Burger King. Po kilku tygodniach od otwarcia wybrałem się tam na kawę. Sam lokal ma wystrój bardzo ładny w ciemnych barwach. Miejsc jest sporo. Menu, któe jest podświetlone jest bardzo czytelne, a zdjęcia poszczególnych produktów bardzo kolorowe. Niestety na tym plusy tego lokalu się kończą. Stanęłem w kolejce, która liczyła dwie osoby. Miałem nadzieję, że zostaną one obsłużone sprawnie i szybko. Okazało się jednak, że tak nie jest. Stałem i czekałem w kolejce obserwując jednocześnie czy inne kolejki też tak wolno się posuwają. Okazało się, że tak. Mam wrażenie, że winna temu była kiepska organizacja pracy. Gdy już przyszła moja pora poprosiłem o lody z polewą czekoladową i dużą kawę. Pani najpierw powiedziała, że nie ma z polewą czekoladową. W takim razie poprosiłem o loda z inną polewą. Pani skonsultowała się najpierw z koleżanką z lewej potem gdzieś poszła i w końcu powiedziała, że lodów nie ma. W przypadku kawy była trochę szybsza bo spytała się pani menadżer i ta od razu powiedziała, że kawy też nie ma. Zwrócono mi pieniądze i przeproszono, a ja się zastanawiałem czemu na pięknym podświetlanym menu nic na ten temat nie było napisane. Na całej wizycie zeszło mi 20 minut. Nie widzę szans na zaistnienie Burger Kinga w naszym kraju przy takiej organizacji pracy