Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ivett
Treść opinii: Do sklepu udałem się w celu reklamacji spodni. Z tyłu spodni na rogu kieszonki zaczął się pruć materiał. Sklep udziela rocznej gwarancji, a spodnie były kupione w lipcu 2009. Sklep znajduje się w centrum handlowym Platan. Gdy wszedłem do środka, nikogo z obsługi nie było. Po chwili podeszła pani, przywitała mnie i spytała, w czym może pomóc. Pokazałem jej spodnie i wytłumaczyłem problem. Pani zaznaczyła nalepkami uszkodzone miejsce, i zaczęła spisywać oświadczenie. Pytała, jakie są moje oczekiwania reklamacyjne. Odpowiedziałem, żeby naprawili spodnie, bo dobrze się noszą. Pani zapisała w oświadczeniu naprawa, oraz wymiana na nowe, w przypadku braku możliwości naprawy. Poinformowała mnie jeszcze o czasie, w jakim powinna być decyzja reklamacyjna. Jest to od tygodnia do półtora tygodnia. Żebym nie musiał jeździć bez potrzeby pani poprosiła o numer telefonu, by poinformować mnie o decyzji. Oświadczenie zostało spisane w dwóch wersjach, jedna dla mnie. Wszystko trwało może 5 minut, i bezproblemowo. Pani była miła i rozmowna.