Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Moja obserwacja dot. pracowników punkty informacyjnego, aoraz pracowników serwisu w sklepie. Udałem sie do sklepu aby wymienić towar - mysz komputerowa. Kupiłem ja kilka dni wcześniej, na opakowaniu nie był podany rodzaj wtyku, okazało sie że nie pasuje do komputera, dlatego chciałem towar wymienić na inny. Najpierw spędziłem ok 20 min, czekając w informacji, na jakiekolwiek zainteresowanie, przede mną był tylko jeden klient, który zrwócił uwagę Pani obsługującej w punkcie że ktoś oczekuje robiąc bardzo głośną i niegrzeczna uwagę. Pani z ogromną złościa na twarzy oderwała się się od prywatnej rozmowy z koleżanką i podeszła nas obsłuzyć. Otrzymałem informację, że aby wymienić towar musze udać się do serwisu. Tam również pracownica ze zwieszona miną, bez słowa wysłuchała mnie, zabrała paragon, torar, spytała tylko opryskliwie czy chcę to oddać? Odpowiedziałem, że tak, ale chę wybrać inny model, ponieważ ten na inna wtyczkę. Miałem udać sie na sklep, wybrać co chce i z wystawionym druczkiem i nowym towarem iść do kasy. W kasie okazało sie że mysz, którą wybrałem była o 1 zł tańsza od poprzedniej i muszę dobrać jakiś towar, ewentualnie dopłacić bo Pani kasjkerka będzie miała 1 zł nadwyżki, a różnicy mi nie zwróci! Na szczęście przy kacie były czyste płyty, dla świętego spokoju (ponieważ za mna była gigantyczna kolejka) wziąłem jedną, aby wyrównać różnicę w cenie. Na szcęście miła obsługa jest wśród pracowników poszczególnych działów, jesli klient potrzebuje pomocy, doradztwa, zawsze ją otrzyma.