Opinia użytkownika: Agata_15
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Udałam się do sklepu w celu kupna telefonu komórkowego. Po 10 minutach kręcenia się przy modelach komórek nie podszedł do mnie nikt, kogo mogłabym spytać o poradę. Jeden z klientów głośno wyraził swe niezadowolenie twierdząc, że od „pół godziny chodzi po sklepie i nikt do niego nie podszedł i jak on byłby kierownikiem to zwolniłby połowę personelu”. Wreszcie sama wybrałam interesujący mnie model i podeszłam do kasy. Po 5 minutach w kasie pojawił się sprzedawca. Wskazałam na niezadowolonego klienta (tego, co narzekał, że nikt nie podchodzi do niego) i mówię: „ten klient jest niezadowolony, ze nikt nie podszedł do niego” na to sprzedawca odpowiedział mi: „nie on pierwszy i nie ostatni”. Obsłużył mnie i nie podszedł to tego klienta, który uparcie spacerował w dziale pralek.