Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: dość często wchodzę do osiedlowego sklepu "polo" ze względu na to,że jest blisko mego miejsca zamieszkania,i za każdym razem obiecuję sobie że nigdy więcej.Przy każdorazowym wejściu podziwiam brudną podłogę która przypomina błoto pośniegowe i wcale nie dlatego że pada deszcz tylko dlatego ze chyba nikt nigdy nie próbował jej domyć.Za każdym razem złoszczę się,że na 5 stanowisk kasowych czynne są tylko dwa i wcale nie dlatego,że brak personelu ale dlatego że panie plączą się między półkami udając że wykładają towar zupełnie ignorując klientów.Pani na stoisku monopolowym jest chyba ciągle zła że pracuje bo sama jej mina odstrasza.A już do pasji mnie doprowadza okrzyk kasjerki przez cały sklep .."kto ma kluczyk.."w momencie gdy się pomyli.Czekanie na ten kluczyk trwa czasami i trwa aż ktoś się zdecyduje go donieść a wszyscy w kolejce do kasy czekają.Widziałam jak do przybudówki za sklepem pełniącej funkcję śmietnika wyrzuca się mięso,wędliny i wiele innych rzeczy,czasami w wieczornych godzinach na wózkach są wystawione do sprzedaży podgniłe pomarańcze,ananasy,czarne od starości pieczarki,podgniłe papryki itp .Wszystko to poważone z cenami niewiele mniejszymi od normalnych.Zastanawiam się czy kierownik tej placówki myśli że karmi bydło?Przecież to wstyd !Widziałam czasami zaplecze tego sklepu poprzez otwarte drzwi.Takiego bałaganu i brudu,chaosu na półkach porozrzucanych resztek warzyw nie widziałam.Witryna z wędlinami jest myta raz na miesiąc.Co rano któraś z ekspedientek upycha rękami na siłę wędliny w blokach,grube kiełbasy,zdarza się że leżą one tam po tygodniu a wygląd cienkich kiełbas pozostawia wiele do życzenia.Czasami nachodzi mnie taka refleksja czy San-Epid zapomniał o istnieniu tego sklepu czy tez ktoś ich o tym uprzedza?Ogólnie brak czystości i niekompetencja załogi na czele z kierownikiem kwalifikuje ten sklep do miana "niechlujnego".Brak jest również cen lub są nie na tym miejscu lub w ogóle są zupełnie inne stąd też często zdarzają się zwroty towaru przez klientów