Opinia użytkownika: Marcin_143
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Udałem się do salonu optycznego w centrum handlowym Galeria Łódzka.Miałem już zrobioną rezerwację na jeden model oprawek i pozostałowykonac badanie oczu pod katem stworzenia nowych szkieł. Zaszedłem do salonu i najpierw udałem się w kierunku ekspozycji z okularami aby zobaczyc czy mój wybór na pewno był słuszny.W kilka chwil potem podeszła do mnie pracownica salonu z zapytaniem czy mogłaby udzielić mi pomocy w wyborze. Odparłem pozytywniei pokazałem jej dokument rezerwujący oprawkę.Pani zaprosiła mnie do wypisania protokołu potrzebnego do wykonania usługi. Spisała ze mną rodzaj szkieł, dokonała pomiarów ogniskowej i tp. sprawy optyczne. Po kilku minutach zaprosiła mnie do oczekiwania na badanie lekarskie w gabinecie. Czekałem około 10eciu minut (byłem 3eci w kolejce) i po paru chwilach byłem już w gabinecie na badaniu.Pani doktor sprawdziła stan mych oczu i porównała to z wywiadem ze mną (powiedziałem jej jakich dotąd używałem szkieł). Po kilka chwilach wypisała dla mnie receptę i zaprosiła do kasjerki w celu uiszczenia opłaty za szkła. Zaszedłęm do kasy i podałem dokument. Poprosiłem równocześnie o mozliwość zapłącenia zaliczki, a reszty przy odbiorze gotowych okularów. Po opłaceniu zaliczki (93,50 PLN kosztu oprawek) zabrałem dokument sprzedaży i po pożegnaniu udałem się do domu.