Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Przed kilkudniowym wyjazdem telefonuję na infolinię Polbanku. Udało mi się dodzwonić bez długiego oczekiwania. Zapytuję konsultanta czy mogę odblokować konto internetowe w dowolnym oddziale Polbanku, czy jest to możliwe wyłącznie w oddziale w którym zakładałem to konto. Konsultant informuje, że można odblokować konto internetowe w dowolnym oddziale Polbanku. Jednocześnie pyta czy mam PIN do obsługi telefonicznej. Nie mam. Wcześniej nie proponowano mi tej usługi. Konsultant namawia na założenie PIN argumentując: "PIN jest darmowy. Ponadto mając PIN będzie można odblokowywać konto bez konieczności składania wizyty w oddziale banku". Skorzystam, podaję kilka danych identyfikacyjnych i serdecznie dziękuję konsultantowi za dobrą poradę. PIN mam dostać listownie za ok. 10 dni. Okazuje się, że jak się chce, to się znajduje rozwiązanie satysfakcjonujące klienta. A dziś rano konsultant (pomocy technicznej) z infolinii banku, odesłał mnie do oddziału. Nawet nie zająknął się, że jest taka usługa, ułatwiająca klientom korzystanie z własnego konta w Polbanku.