Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W ubiegłym tygodniu po zalogowaniu na konto internetowe, pojawiła się informacja: "hasło jest ważne do 16.01.br". Żeby uniknąć problemów zatelefonowałem na infolinię.Chciałem przed upłynięciem wskazanego terminu zmienić hasło. Poprosiłem konsultantkę o pomoc w zmianie hasła, gdyż nie robiłem tego wcześniej w Polbanku. Sprawa okazała się prosta. Zmieniłem hasło wg instrukcji oraz podpowiedzi konsultantki. Na zakończenie rozmowy usłyszałem:" już ma pan zmienione hasło". Dziś rano próbowałem się zalogować na konto. Dwukrotne próby były bezowocne. Chcąc uniknąć zablokowania konta po nieudanych próbach, zatelefonowałem na infolinię banku. Najpierw czekałem ok. 5 minut, potem konsultantka z niechęcią w głosie (jakby z przerwanego snu) wypytała mnie i w końcu powiedziała: przełączm do pomocy technicznej. Znowu oczekuję na rozmowę, tym razem ok. 2 minuty. Konsultantka odpytuje mnie, po czym stwierdza, że mam zablokowany dostęp do konta. Nie ma możliwości odblokowania. W tym celu muszę udać się do oddziału i odstać w kolejce do doradcy aby ponownie uaktywnic konto.