Opinia użytkownika: Ada_3
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W zeszłym tygdniu chciałam zamówić przez telefon blankiety na wpłatę w PZU przez telefon. Taka opcja jest jak najbardziej możliwa i nawet ostatnio jak byłam po wpłaty w punkcie przy ul. Limanowskiego, Pani powiedziała, żeby następnym razem sobie zadzwonić oni bez problemu przyślą takie blankiety. Jedno tylko nie zostało mi powiedziane na jaki nr. zadzwonić! Więc stwierdziłam, skoro jest pieczątka na poprzednim blankiecie , na pieczątce podany nr. telefonu to chyba moge zadzwonić na ten nr. i albo z Panem odrazu się porozumiem na jaki adres wysłać i do kogo te blankiety, albo przynajmniej Pan połączy mnie z odpowiednią osobą zajmującą się wpłatami... Wykręcam numer, jest sygnał, jakiś naburmuszony głos do słuchawki mówi HALO!!, więc się przedstawiam mówię w jakiej sprawie dzwonię i czy mi Pan pomoże? a Pan W jak nie wyskoczy do mnie ,że do kogo ja dzwonię w takiej sprawie, że on jest kierownikiem i jego takie rzeczy nie dotyczą, ba co gorsza nie obchodzą,,,,,, no to mu tłumaczę, że znalazłam taki nr. tel na pieczątce , która notabene została przybita przy ostatniej wpłacie, więc chyba nic złego ,że dzwonię na ten numer,,,ale Pan wtedy już wyraźnie wściekły mówi do mnie żebym się najpierw upewniła do kogo i po co dzwonię i odłozył słuchawkę.!! Zobaczyłam jeszcze raz na podany numer, bo myślałam ,że może rzeczywiście źle wykręciłąm,, spróbowałam jeszcze raz zadzwonić ale znowu połączyłam się z Panem W. tym razem przeprosiłam i odłożyłam słuchawekę ja.Zachownie i wiedza Pana z PZU były bardzo niestosowne i nie adekwatne do zajmowanego stanowiska, skoro podaje się swój numer, na ogólnie dostępnych blankietach, to chyba powinno się liczyć z tym, że patent może zadzwonić pod ten numer z wątpliwościami czy pytaniami. a jeśli już się odebrało tel, to jakaś kultara nakazuje miła i uprzejmą rozmowę ewentualnie słowo "przepraszam pomyłka ",, .Wiem ,że ten Pan jest agentem ubezpieczeniowym i powiem szczerze ,że nie skorzytam w przyszłości z jego usług, a nawet będę odradzała innym, korzystanie z tego punktu usługi.