Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Yves Rocher

Treść opinii: Otrzymałam niedawno ofertę wysyłkową od firmy Yves Rocher Postanowiłam z niej z korzystać i jednocześnie przetestować nowy od niedawna dostępny kanał składania zamówień drogą internetową. Najpierw należy wprowadzić kod ofert na podstawie której będziemy to zmówienie składać. Dla ułatwienia jest obrazek z wizualizacją blankietu zmówienia ze wskazanym na nim numerem. Następie wprowadzić należy numer klienta. I podobnie jak przy wprowadzaniu kodu oferty i tu jest obrazek ułatwiający jego odszukanie na blankiecie zamówienia które mamy w formie papierowej. Gdy już te dane zostaną wprowadzone przystąpić możemy do wpisywania wybranych produktów z oferty. Po lewej stronie na monitorze komputera jest skan formularza identyczny jak ten który otrzymałam pocztą podzielony na strefy z uwagi na specyficzną formę różnych ofert i promocji, poprzez znaczki z kosmetykami po cenach promocyjnych, wybór kosmetyków nowych w ofercie oraz tych z 30% rabatem z cennika urody 2010 Wszystko jest czytelne. Ponieważ zdecydowałam się tym razem na kosmetyki z w/ w znaczków wpisuję ich numery w tabelę (gdybym zmówienie składała listownie to wówczas wybrane znaczki należy wyciąć i nakleić na formularz).Automatycznie po ich wpisaniu zostają uzupełnione kolejne pola tabeli takie jak nazwa kosmetyku i cena. Bardzo sprawnie mi to poszła i już jestem na etapie finalizacji. Jakież jest moje zdumienie zmieszane z niezadowoleniem i frustracją gdy pojawia się komunikat: „Przepraszamy, nie możemy w tej chwili zrealizować zamówienia.” Wracam jeszcze raz do potwierdzenia, wprowadzone dane na szczęście się zachowały ale efekt jest ten sam w postaci komunikatu: „Przepraszamy, nie możemy w tej chwili zrealizować zamówienia.” Pozostaje mi napisać e-maila do Biura Obsługi Klienta z zapytaniem dla czego nie mogę złożyć zamówienia co niezwłocznie czynię. Ponieważ jest sobota odpowiedzi spodziewam się w poniedziałek. Byłam przekonana iż bez problemu złożę zamówienie a tu zonk. Forma elektroniczna wydawała mi się łatwą metodą zamawiania. Zwłaszcza że jest prosta. Co z tego jeżeli nie jest ona sprawna i działająca. Opisana tu sytuacja bardzo negatywnie wpłynęła na wizerunek marki Yves- Rocher której jestem klientką już od ponad 10 lat. Z niecierpliwością oczekuję na odpowiedź i wyjaśnienie dla czego strona internetowa odrzuca zamówienia. Na koniec co powinno notabene być napisane na początku. Prezent za złożenie zamówienia, tu akurat polarowy koc można zamienić na wybrany z oferty kosmetyk. Problem polega na tym, że gdy składamy zamówienie elektronicznie by skorzystać z tej możliwości należy telefonicznie skontaktować się z BOK. To też należało by zmodyfikować tak aby samemu oznaczyć jaką formę podziękowania wybieramy. Na razie jednak jest to kwestia marginalna w świetle braku możliwości finalizacji zamówienia.