Opinia użytkownika: Apacz
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: O godzinie 22.20 podjechałem na stację paliwową Orlen. Przy dystrybutorze przede mną stał jeden samochód. Czekałem dziesięć minut odkąd poszedł do budynku zapłacić zanim wrócił. Kiedy podjechałem do dystrybutora obsługiwał mnie młody mężczyzna w wieku lat około 20.Prosiłem żeby zatankował 50 litrów, a on zatankował za 50 zł. Co mnie w ogóle nie satysfakcjonowało, bowiem miałem wyruszyć w dłuższą trasę. Po wejściu do budynku zauważyłem na podłodze przy kasie kilka paragonów. Przede mną stały 3 osoby, kolejka przesuwała się bardzo wolno. Pani kasjerka na szczęście była całkiem miła, czym rekompensowała sobie trochę opieszałość. Za 20 minut podjechałem na stację jeszcze raz, i zatankowałem jeszcze 30 litrów. Obsługiwał mnie ten sam mężczyzna, wobec czego głośno i wyraźnie powiedziałem co ma zrobić. Tym razem się na szczęście już nie pomylił. Obsługa przy kasie także poszła sprawniej. Pani potraktowała mnie już prawie jak "stałego klienta", ciepło się uśmiechnęła i wyczuwałem w jej głosie dużo pozytywnych emocji. Jednakże dlatego, że musiałem wracać zatankować jeszcze raz przez nieporozumienie, nie jestem do końca zadowolony z obsługi.