Opinia użytkownika: Cliente;)
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Opisując ten sklep jestem świadoma, że jest to miejsce, gdzie zaopatrują się klienci, dla których najważniejsza jest niska cena. Jednak nie oznacza to, że o standard obsługi o czystość sklepu nie należy dbać. Przy wejściu do sklepu nie było ŻADNEGO koszyka( i to nie z powodu ogromnej ilości klientów, weszłam, więc z nadzieją, że uda mi się utrzymać produkty w rękach bądź znajdę wolny koszyk koło kas. Tak jak myślałam koło kas koszyki były poustawiane w wysokie wieże. Żaden pracownik nie wziął pod uwagę przeniesienia części z nich, tak żeby były dostępne dla wchodzących. Chodząc alejkami sklepu od razu rzuca się w oczy nieład panujący na półkach. Słodycze, przyprawy, produkty mączne są pomieszane i to nie z powodu, że klient odłożył je w złe miejsce. Czasem można znaleźć art. biurowe położone bezpośrednio koło spożywczych. Muszę przyznać, że bardzo ciężko jest coś tam znaleźć. Sklep jest fatalnie oświetlony, panuje tam półmrok. Sklep ma świetną lokalizację, gdyż bardzo blisko jest przystanek tramwajowy, co dla mnie osobiście jest dużym plusem. Tym bardziej, że ceny są naprawdę przystępne i jest wiele promocji. Można kupić dobre produkty w przyzwoitej cenie. Nie mówię tu jednak o wyjątkowej jakości. Pracownicy na kasach obsługuję ekstremalnie szybko, co jednak wiąże się z tym, że nie są zbyt przyjaźni. Chcą jak najszybciej pozbyć się kolejki niezależnie jak to wpłynie na obsługę. Warto zauważyć, że w tym samym budynku ( zaraz naprzeciwko kas) znajduje się piekarnia i stoisko mięsne. Jest to ogromne udogodnienie, ponieważ w Netto nie ma dużego wyboru pieczywa ani wędlin. Netto nie należy do sklepów, gdzie sprzedawcy będą chodzić za nami i doradzać, co możemy kupić. Nikt nawet tego nie oczekuje. Poza kasjerami nie widać innych pracowników. Sklep to dobre miejsce na zakupy, jeśli chcemy kupić coś tanio i szybko. Cała reszta wypada słabo.