Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Tankowanie samochodu. Brak kolejki do dystrybutora. Gdy wysiadłem z samochodu pracownik stacji obsługi zaproponował pomoc(tankowanie). Czas oczekiwania ok. 20s. Pracownik nie zastosował cros-selling. Brak pytań o dodatkowe produkty(np. płyn do spryskiwaczy). Woda w wiadrach do mycia szyb-zamarznięta. Brak możliwości umycia szyb zewnętrznych, Warunki atmosferyczne -3,5C padający śnieg, Stacja nie zaśnieżona. Po wejściu do środka zalegająca woda na posadzce. Towary na pułkach wyeksponowane, zachowany porządek. Czynna jedna kasa. Słychać pracowników na zapleczu- tylko jedna osoba obsługuje. Obsługa miła rzeczowa. Pracownik uśmiechnięty, w stroju spełniającym obowiązujące standardy Shell (jestem klientem od 02r) Brak cross-sell.. Zapytanie o rodzaj płatności, f-ra paragon, karta smart. Powitanie i pożegnanie klienta bez zarzutów. Ceny nie odbiegające od rynku.