Opinia użytkownika: Anonimowa
Dotycząca firmy: Home Broker
Treść opinii: Miałam umówione spotkanie z przedstawicielem Home Broker, ponieważ jestem zainteresowana kupnem mieszkania. Spotkanie było na godzinę 17, na miejscu byłam ok 16.55, tam mnie przywitano i poproszono o zajęcie miejsca, a doradca za chwilę będzie. W czasie kiedy czekałam na doradcę, pani z recepcji zaproponowała coś do picia, była miła i uśmiechnięta. Minęło ok 10 minut, aż przyszła pani doradca. Powitała mnie, ale się nie przedstawiła, zaczęła rozkładać laptopa i przygotowywać się do wizyty. Minęło kolejnych parę minut, a pani wciąż nie mogła podłączyć komputera ( tylko jedna wtyczka do monitora), nie poprosiła o pomoc nikogo z współpracowników. Po jakimś czasie udało się, jednak na monitorze pojawiły się informacje o innym kliencie, jego dane osobowe, preferencje, zarobki... Dopiero po chwili pani to spostrzegła i odłączyła monitor. Po kolejnych paru minutach, czyli ok 30 minut od kiedy miało zacząć się spotkanie w końcu przeszliśmy do sprawy. Pani zapytała jaka lokalizacja interesuje, rynek wtórny czy pierwotny, oraz cena. Na tej podstawie zaczęła przedstawiać oferty developerów. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że w ciągu 15-20 minut przedstawiała jedną ofertę, a informacje które od niej usłyszałam były po prostu czytane z internetu. Po mojej prośbie o inną ofertę, pani przedstawiła mi inną, jednak cenowo o wiele wyższą, niż ustalaliśmy na początku. Przez następne 1.5 godziny zobaczyłam 5 ofert developerów, z których tak na prawdę tylko jedna była zgodna z moimi preferencjami. Pani doradca była miła, cały czas mówiła, ale niestety nic konkretnego. Na wstępie powiedziała, że jest zmęczona, ale nie jest to wytłumaczenie, każdego klienta powinno traktować się jednakowo. Wizyta była bardzo długa, nic nie dowiedziałam się więcej ponad to, co można wyczytać na stronach developerów. Pani była miła i starała się, ale wizytę uważam za stracony czas.