Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Moje drugie podejście do dokonania wpłaty gotówkowej celem zasilenia mojego rachunku ROR w Alior banku kończy się tym razem powodzeniem. Od razu po wejściu do oddziału po lewej stronie zauważam stanowiska kasowe.Za ladą siedzi Bankier- kobieta w wieku na oko 30 lat, blondynka ze spiętymi w koński ogon włosami i w bardzo subtelnym makijażu. Górę jej stroju stanowi żakiet w drobną krateczkę w ciemnej tonacji z rękawem ¾ z pod którego wystaje biała koszula. Pani ma przypięty identyfikator. Standardowo zostaję poproszona o dowód osobisty który po chwili podaję Pracownikowi następnie mówię kwotę do wpłaty, a ponieważ nie mam odliczonej gotówki jej równowartości podaję dwa banknoty o nominale po 100 zł. Pani przed wprowadzeniem kwoty upewnia się czy pierwotna kwota którą podałam jest kwotą którą chce wpłacić. Potwierdzam, zostaje mi wydana więc reszta. Zostaję poproszona o złożenie podpisu na monitorze, potwierdzającego akceptację transakcji. Pracownik nie pyta mnie czy ma mi wydrukować potwierdzenie, w niektórych placówkach kasjerzy się o to pytają ale coraz rzadziej, zakładając z góry iż jako klienci Alior Banku wspieramy jego proekologiczną politykę poprzez zminimalizowanie „niepotrzebnych” dokumentów. A no właśnie. Również w tej placówce proszę w międzyczasie, gdy wpłacam pieniądze o wydrukowanie regulaminu, przede wszystkim zależy mi na tej części gdzie są opisane nowe opłaty za prowadzenie konta i warunki jakie trzeba spełnić aby ich nie ponosić. Pani wpierw odmawia tłumacząc się właśnie wspomnianym proekologicznym charakterem banku proponuje mi wysłanie dokumentu na adres e- meil. Po moich naleganiach tłumaczeniach iż zależy mi na formie papierowej a nie mam możliwości wydrukowania Pani deklaruje iż mi ten regulamin wydrukuje ale obu stronie, by nie marnować papieru. No i było by wszystko w porządku, gdyby nie to że drugie strony zostały wydrukowane do góry nogami w stosunku do tych pierwszych, a co najważniejsze nie doczytałam się tam informacji na których najbardziej mi zależało tj. o planowanych zmianach które od lutego mają zostać wprowadzone. Już prawie już odchodzę od stanowiska, sąsiadującą kasę zajmuje drugi Bankier.Za plecami pracownic powstaje małe zamieszanie spowodowane prze Panią która czegoś szuka w szufladach i pyta się tej zasiadającej do pracy gdzie to znajdzie. Na koniec już wychodząc zauważam kartkę na drzwiach wewnętrznych informującą o godzinach otwarcia w dniu 24.12 i 31.12.która już jest nie aktualna i nie potrzebna. Ogólnie jestem zadowolona ponieważ udało mi się dokonać wpłaty i to na tym najbardziej mi zależało. Z drugiej strony moje zdegustowanie budzi fakt ciągłych zmian w regulaminie przez co oferta staje się nie stabilna i skłania nas do myślenia z co raz większą rezerwą na otwartość i przyjazność Banku w stosunku do klienta. Nie rozumiem też oporów w spełnieniu mojej prośby o wydrukowanie regulaminu. Zbędne i mętne komentarze uważam za nie zabardzo pasujące do wizerunku jaki chce sobą reprezentować Alior Bank poprzez hasło „Wyższa Kultura Bankowość”.