Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: SMJ Sport
Treść opinii: Pomimo faktu braku odpowiedzi na mojego e-maila i sms odnośnie możliwości odbioru zamówienia postanawiam pojechać do firmy z nadzieją iż mój zmówiony na aukcji Allegro produkt jest już do obioru. Docieram praktycznie bez kłopotu pod wskazany adres. Wejście jest bezpośrednio z ulicy, na drzwiach jest napis iż hurtownia nie prowadzi sprzedaży detalicznej. Aby dostać się do środka trzeba zadzwoń co też czynie. Wchodzę do sklepu i kieruję się do dwóch biurek które ustawione są w głębi lokalu, a zanim tam dojdę zerkam na wzorcowe produkty wyeksponowane między innymi na ścianach. Przedstawiam swoją sprawę z jaką przyszłam a Pani w odpowiedzi każe mi się skierować do biura które jest po prawej stronie. W tymże biurze jest kolejnych dwóch pracowników. Pani siedzi przy komputerze a pan najprawdopodobniej przygotowuje paczki do wysyłki. Mówię ponownie że przyszłam po odbiór zamówienia które złożyłam w sobotę. Poproszona zostaję o swój nic na portalu Allegro, zostaje potwierdzone iż faktycznie takie zmówienie było. Następnie Pani wraz zemną udaje się ponownie do części ,, z biurkami” za którym siedzi Pracownik odpowiedzialny za przyjmowanie należności. Po jej uiszczeniu dostaję paragon. Na koniec pada pytanie czy życzę sobie towar zapakować. Nie korzystam, mam torbę. I choć obsługa zarówno w dniu dzisiejszym jak i ogólnie od momentu samego zmówienia była szybka a towar zgodny z opisem, to zbrakło mi bardziej przyjaznej i sympatycznej obsługi która jak odniosłam wrażenie była rutynowa, ze znamionami zniechęcenia. Trochę uśmiechu i zachęty klienta do ponownych zakupów było by jak najbardziej wskazane. P. s W myśl obowiązującego na serwisie Allegro regulaminie po zakończeniu transakcji wystawiłam komentarz, również strona sprzedająca tak owy wysławiła mi.