Opinia użytkownika: Ewa_90
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: 4 stycznia 2010 udałam się na zakupy do samoobsługowego sklepu Lewiatan w Łazach. W sklepie było bardzo mało osób. Czynne były dwie kasy. Do maleńkiego podręcznego koszyka włozyłam kilka produktów spozywczych, między innymi chleb w cenie 1, 68zł.( taka cena była naklejona na opakowaniu). Podeszłam do kasy. Kasjer po olei skanował produkty. Przy skanowaniu chleba krzyknął do koeżanki "...., ten chleb jest zle wbity, tutaj jest zła cena!!!!!". Wbił cenę, skasował następne produkty. Zapłaciłam kartą za towar. Nie zostałam pożegnana przez Kasjera. Zaczęłam przeglądać paragon. Zobaczyłam, że cena chleba wynosi 1,98zł, czyli jest o 30groszy wyższa od tej, która widniała na opakowaniu. Powiedziałam do kasjera: "Przepraszam, a tutaj jest inna cena chleba niż na opakowaniu". Kasjer poinformował mnie: "Ten chleb zawsze tyle kosztował". Nie usłyszałam żadnego słowa przepraszam, w trakcie skanowania cen kasjer także mnie nie poinformował o zmienionej cenie. Kwota 30 gr nie jest w dzisiejszych czasach żadną kwotą, ale uważam, że standardy obsługi Klienta w tym sklepie nie istnieją, ponieważ Klient nie jest tutaj najważniejszy. Wizytę w sklepie uważam za udaną. Brakowało mi jednak kilku słow wyjaśnienia od kasjera informujących mnie o tym, że cena chleba jest wyższa o 30groszy, ponieważ koleżanka wprowadziła zły kod.