Opinia użytkownika: Observer
Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg
Treść opinii: Często robię zakupy w Peek&Cloppenburg ze względu na szeroki asortyment. Jednakże mam wrażenie, że osoby tam pracujące mimo nienagennego wyglądu są tam tylko tzw. "układaczami towaru". Zwróciłam uwagę, że praktycznie wcale nie ma co liczyc na to, że ktoś z pracowników podejdzie i zaoferuje pomoc. Da się za to zauważyć, że panie ekspedientki są zajęte sobą, a raczej rozmową ze sobą. W niektórych działach towar przez dłuższy czas jest porozwalany niedbale, wręcz jest bałagan. Kilka razy zdażyło mi się, że towar który chciałam kupić był pozaciągany, czy dziurawy więc musiałam zrezygnować z zakupu. W dniu dzisiejszym dokonałam zakupu kilku rzeczy. Przy kasach panował chaos. Klienci za bardzo nie wiedzieli do której kasy mają podejść, każdy oczywiście chciał być obsłużony pierwszy. Żadna z ekspedientek nie obsłużyła klienta z uśmiechem na twarzy. Miałam wrażenie, że te panie "pracują tam za karę". Lubię ten sklep ze względu na asortyment, ale obsługa pozostawia wiele do życzenia. Niestety nie był to odosobniony przypadek.