Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: KK_1

Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden

Treść opinii: ING OFE znajduje się obecnie na drugim miejscu w Polsce pod względem wielkości aktywów (stan na 01.2010r.). To jeden z czynników, który skłonił mnie do wyboru tego funduszu. Oddział, w którym zapoznawałem się z ofertą produktową znajduje się w centrum Poznania, na ulicy Ratajczaka, w odnowionej kamienicy, z dokładnie oznaczonymi instytucjami. Na wejściu znajduje się recepcja, gdzie udzielana jest informacja o rozkładzie biur oraz otrzymuje się identyfikator. Następnie na I piętrze znajduje się właściwa siedziba OFE. Po wejściu od razu można zauważyć bardzo schludny wystrój, wszystkie elementy są zgodne z Corporate Identity ING, nawet te najdrobniejsze (większe, jak kolory drewna i stylistyka mebli, podłóg, oświetlenie oraz mniejsze jak standy czy akcesoria biurowe). Po lewej stronie jest mała poczekalnia, a w centrum pomieszczenia znajduje się właściwa recepcja oznaczona logo, gdzie przyjmuje się klientów.Wnętrze było dobrze oświetlone i ciepłe, brakowało jednak miejsca, żeby pozostawić kurtkę czy płaszcz. Nie pojawiło się zbyt wiele standów z materiałami reklamowymi, lecz podstawowe były dostępne. Przestrzeń jest dosyć dobrze zaplanowana, choć lepiej sprawdziłaby się większa ilość miejsc dla klienta - szczególnie, że jest do wykorzystania powierzchnia. W kwestii obsługi, od wejścia zostałem powitany przez Pana, który po uzyskaniu informacji o celu wizyty, od razu przystąpił do przedstawiania oferty. Był ubrany w dobrze dobrany garnitur, krawat korespondujący z CI firmy oraz posiadał identyfikator. Informacje przekazywał w sposób kompetentny, zwięzły i dopasowany do moich pytań, był bardzo zaangażowany w cały proces obsługi. Posiadał szeroką wiedzę na temat zarówno oferowanego OFE, jak i konkurencji (rankingi, statystyki, rodzaje produktów). Był też bez wątpienia sympatyczny. Podejście do klienta można ocenić na wzorowe. Po przeprowadzeniu rejestracji i wypisaniu formularzy, otrzymałem teczkę z dokumentami, prospektem i właściwą dokumentacją. W kwestii zakresu produktów i cen, trudno jest jednoznacznie ocenić ich zakres, gdyż korzystałem w tym przypadku tylko z jednego produktu - choć oferta jest bez wątpienia rozbudowana. W tym przypadku cennik usług nie miał zastosowania. Jeśli chodzi o organizację i czas obsługi, procedura jest dosyć standardowa i przebiega szybko (nie dłużej niż 10 minut). Dokumenty są dostępne od ręki, a ze strony klienta potrzebny jest wyłącznie dowód osobisty.