Opinia użytkownika: Grzegorz_345
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Wybrałem się ze znajomymi, aby dokonać zakupów na sylwestra. Jako, że był to okres przedświąteczny to ludzi w sklepie było bardzo dużo i pomimo tego, że 90% kas było otwartych kolejki były bardzo długie. Chodząc po sali i wybierając produkty zwróciłem uwagę na to, że pomimo bardzo dużego ruchu market był dobrze zatowarowany tzn. regały sklepowe były pełne a jesli czegoś brakowało to prawie natychmiast zjawiał się pracownik i uzupełniał braki. Poza tym pomimo poszukiwań nie znalazłem źle porozmieszczanych cen czy opisów, za co należy się wielki plus dla sklepu. Zwróciłem także uwagę na to, że pomimo dużego ruchu, sklep był utrzymany w czystości tzn. ciężko było do znaleźć jakieś zabłocone miejsce. W końcu w wybrani interesujących nas produktów udaliśmy się do kas. Jako, że przy każdej była bardzo długa kolejki postanowiliśmy skorzystać z kas samoobsługowych, aby skrócić czas zakupów. Niestety to był nasz błąd, ponieważ okazało sie, że połowa produktów, które mieliśmy w koszyku nie dała sie odczytać na skanerze i nie mogliśmy sfinalizować transakcji. W pobliżu nie znajdował się żaden pracownik obsługi i dopiero po tym jak poprosiliśmy ochronę o wezwanie pomocy po 10 minutach zjawiła sie jakaś pani, która pomogła nam zeskanować towary. Okazało się, że każdy z tych produktów ma zupełnie inny kod kreskowy niż podany na opakowaniu w związku, z czym samodzielne zeskanowanie towarów było niemożliwe. Poza tym po kasjerce, która nam pomagała widać było, że robi to niechętnie i z wielką łaską, a na każde nasze pytanie odpowiadała nie wiem albo, bo tak jest i już. W związku z tym nasunęło mi się pytanie, po co istnieją takie kasy samoobsługowe skore i tak trzeba dysponować zupełnie innymi kodami, które są w posiadaniu obsługi, która zjawia sie po 10 minutach i jeszcze narzeka, że musi pomagać. W zamierzeniu takie kasy miały przyśpieszyć zakupy a w rezultacie tyko ją spowalniają. To były moje pierwsze zakupy w tym sklepie, z których wyszedłem tak zdegustowany, jakością obsługi. Generalnie nie polecam korzystać z pseudo samoobsługowych kas w bydgoskim Realu, traci się na to więcej czasu niż na stanie w kolejce.