Opinia użytkownika: Ewa_168
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: W dniu dzisiejszym chciałam nadać przesyłkę (niewielkie pudełko) w przedstawicielstwie firmy Inpost znajdującym się w mojej dzielnicy. Zostałam zachęcona do skorzystania z tej placówki po zapoznaniu się z ofertą firmy umieszczoną w internecie. Koszt przesyłki oraz możliwość zakupienia opakowania zmobilizowały mnie do odwiedzenia przedstawicielstwa INPOST. I tu mam duże zastrzeżenia. 1. Placówka mieści się w sklepie z używaną odzieżą i jej oznaczenie jest mało widoczne (mała tabliczka umieszczona na drzwiach sklepu) 2. Obsługa pojawiła się po chwili od mojego wejścia do sklepu, Pani stwierdziła że nie może przyjąć przesyłki bo tym zajmuje się właścicielka sklepu i aby ją zastać należy wyjść ze sklepu i póść (i tu skinienie ręką w nieokreślonym kierunku) ale właścicielki i tak nie ma 3. Przesyłkę którą chciałam wysłać należy opakować - to następna uwaga od pani załatwiającej mą sprawę. Na stronie internetowej jest informacja że takowe można zakupić w punkcie obsługi. Okazuje się że ten punkt nie dysponuje opakowaniami. Cała sprawa zakończyła się tym że paczka nie została wysłana przez Inpost ale przez Pocztę Polską. Szkoda bo ponoć te dwie firmy konkurują ze sobą i jeśli Inpost ma takich przedstawicieli to na pewno to nie jest konkurencja dla Poczty Polskiej. Ogólna ocena tej placówki to - 5 i w pełni na to zasługuje.