Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: W dniu 5 stycznia br. wieczorem zgłosiłam awarię linii telefonu stacjonarnego. Zgłoszenie zostało przyjęte, zostałam poproszona o podanie innego numeru kontaktowego w przypadku konieczności komunikacji. Następnego dnia około południa zadzwoniła pani z informacją, że linia została naprawiona. Po powrocie do domu miałam sprawdzić telefon i w przypadku jeszcze jakiś problemów, ponownie zadzwonić. Niestety, usterka została usunięta tylko częściowo (przywrócony sygnał i możliwość połączeń), jednak zostałam podłączona pod inny numer abonenta. Zgłosiłam więc ponownie tę sprawę na infolinię i zostałam zapewniona, że może jeszcze w dniu dzisiejszym uda się to sprawdzić (był już wieczór i zbliżał się koniec dnia pracy monterów). Za niespełna godzinę zadzwonił przedstawiciel TPSA z potwierdzeniem, że telefon działa już poprawnie. Następnie otrzymałam jeszcze dwa kolejne telefony (prawdopodobnie od osób, które przyjmowały kolejne zgłoszenia) z pytaniem czy wszystko działa poprawnie. Jestem mile zaskoczona takim serwisem, gdyż powszechna opinia o TPSA nie jest zbyt korzystna.