Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Często chodzę do tego sklepu, ponieważ znajduje się dosyć blisko mojego domu. Najbardziej kuszące są w nim ciepłe bułki, prawie zawsze dostępne a także duży wybór warzyw i owoców w przystępnych cenach. Wcześniej miałam uwagi do braku koszyków przed wejściem na salę, ale muszę przyznać, że zauważyłam tu znaczną poprawę. Podczas kilkunastu ostatnich wizyt w tym sklepie, tylko raz lub dwa koszyków nie było, a tak przeważnie były dostepne. Jest to zdecydowanie lepiej niż wcześniej, gdy zaledwie raz lub dwa koszyki były tam, gdzie powinny. Niestety pogorszyła się za to moim zdaniem obsługa. Zatrudniono bardzo wiele nowych kasjerek, niektóre z nich niezbyt dobrze radzą sobie z nową pracą, są za wolne lub niedouczone. Właśnie podczas ostatniej wizyty w Tesco trafiłam do kolejki z taką nową panią. Miałam pecha, bo wybrałam najwolniejszą z czterech obsługujących w tym czasie kasjerek. Pani nie radziła sobie ze znajdowaniem odpowiednich kodów do różnych warzyw a akurat przede mną był klient, który kupował prawie same warzywa. Pani mozolnie oglądała np. gruszkę, przyglądała się kilka razy nalepce na niej, potem szukała powoli w książeczce z kodami i zdjęciami warzyw, ważyła i szukała następnego warzywa. Czas strasznie się dłużył. W innych kasach panie zdążyły obsłużyć po kilka osób a moja kasjerka męczyła się dalej. Po kilkunastu minutach stania w kolejce miałam serdecznie dosyć zakupów. Rozumiem, że ktoś się dopiero uczy, ale wydaje mi się, że albo tej pani ktoś powinien dłużej pomagać albo dłużej ją poszkolić. Zdecydowanie nie była przygotowana do pracy a podobne wrażenie mieli też inni klienci. Ci, którzy stali za mną wycofywali się po kilku minutach obserwacji pracy tej pani do innych kas i byli oczywiście szybciej obsłużeni niż ja. Ja niestety miałam już wyłożony towar na taśmie i musiałam zostać, ale z chęcią też bym z tej kolejki uciekła. Z pewnością, gdy następnym razem zobaczę, że ta pani obsługuje, będę ją omijała szerokim łukiem.