Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: Sklep mieści się w budynku handlowym razem z jednym z największych marketów w Poznaniu. Na zewnątrz brakuje wyraźnych oznakowań lokalu, poza tablicą informującą umieszczoną na słupie przed marketem. Wewnątrz jego lokalizacja jest na tyle dobra, że praktycznie bez większego trudu każdy wchodzący do galerii klient dostrzeże go bez trudu. Sklep jest dość duży i posiada skromne, ale widoczne napisy. Na zewnątrz jest to charakterystyczny dla sieci szyld. Wewnątrz jest to oznakowanie działów. W środku sklep zaprezentował się dość dobrze. Przede wszystkim panował w nim porządek. Podłoga była czysta. Towar ułożony równo i czytelnie. Każdy produkt miał odpowiednie naklejki, na których znajdowały się wszystkie niezbędne informacje. W kilku punktach zlokalizowane były siedziska przeznaczone na przymierzanie obuwia oraz lustra, w których klient mógł swobodnie obejrzeć buty. Z drugiej strony w sklepie zauważalne były ślady wysokiego stopnia zużycia podłogi. Całość sklepu można podzielić na dwie części. Jedna pokryta jest wykładziną, a druga płytkami. Pierwszym przypadku mowa o stoiskach. Przejścia między regalami pokrywa wykładzina, która lata świetności ma już dawno za sobą. Utrzymana była w odpowiedniej czystości. Niestety w miejscach najbardziej uczęszczanych przez klientów powstały silnie zaznaczone ścieżki. Tworzą one sieć oplatającą cały sklep. Wykładzina w tym miejscach jest silnie zużyta. Podobnie ma się sprawa z płytkami. Te zalegają główne przejście między działami oraz przestrzeń przy kasie. I w tym przypadku bez trudu można dostrzec miejsca bardziej wyeksploatowane od reszty. Zaznacza się to między innymi przez silne ich przebarwienie. Całość niestety jest dość niemiła dla oka. W czasie mojej wizyty w sklepie znajdowało się kilka pracownic. Nie wszystkie miały na sobie ubrania firmowe lub identyfikatory. Niestety żadna z nich nie zapytała o to, czy może pomóc mi w wyborze lub chociaż w znalezieniu poszukiwanego produktu, mimo, że dość długo krążyłem po sklepie najpierw w poszukiwaniu interesującego produktu, a potem próbując odnaleźć pasujący numer. I to mimo, że kilka razy przeszły w moim pobliżu. Przy kasie też nie było nikogo z obsługi. Tak, że musiałem chwilę poczekać, aż jedna z pracownic pojawiła się na stanowisku. Nie posiadała on niestety identyfikatora. Była młoda. Miała około 18 – 24 lat. Była brunetką. Jej włosy były spięte w kitkę. Pani była uprzejma, jednak zapomniała całkowicie o nawiązaniu życzliwego kontaktu wzrokowego. Na jej twarzy nie było też uśmiechu. Pracownica cały czas pozostawała poważna. Przy okazji zakupu butów zaproponowała preparat do ich czyszczenia. Niestety w sklepie znajdował się niewielki asortyment tego typu produktów, ograniczony do jednej lub dwóch marek. Całość wizyty wypadła przeciętnie. Sklep wygląda dość ładnie. Kadra nie jest jednak odpowiednio pomocna, choć wykazuje się znajomością asortymentu, którą mogłem zaobserwować wychodząc ze sklepu, gdy jedna z pracownic poproszona o pomoc bez trudu zaprowadziła klienta do odpowiedniego działu i wskazała konkretny produkt. Niestety warto jeszcze popracować nad jakością obsługi.