Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Netto znajduje się w miejscu dobrze widocznym już z daleka. Posiada odpowiednie oznakowanie. Z zewnątrz market wygląda ładnie i zachęcająco. Niestety w środku wszelkie atuty, jakie klient dostrzega przed wejściem, są niweczone przez duże niedociągnięcia. Wprawdzie w markecie panował w czasie mojej wizyty porządek, przy wejściu były aktualne ulotki oraz kosze na zakupy. Jednak po kilku minutach chodzenia między regałami miałem już wiele zastrzeżeń. Market posiada nieokreślony system informacji o towarach. Część stoisk jest oznakowana. Większość jednak takiej informacji nie posiada. W efekcie klient nie może polegać na tablicach informujących i sam musi poszukiwać określonego produktu. A z tym mogą być problemy. Wprawdzie bardzo dobre wrażenie uczynił na mnie dział z warzywami, ułożonymi ładnie, równo i czytelnie, jednak już pozostałe stoiska wywoływały negatywne odczucia. Najgorzej zaprezentowały się kosze z artykułami przemysłowymi. Ułożony w nich towar leżał nieczytelnie, produkty były poprzewracane, pomieszane, często bez cen. Ta ostatnia kwestia dotyczyła większości stoisk. Niestety mimo, że system informacji o cenach jest bardzo dobry – są one duże i czytelne – to jednak nie zawsze ceny odpowiadają ustawionym nad nimi produktom. Tak było na przykład z waflami, które nie posiadały wręcz informacji o cenie. Przy kasie spotkała mnie kolejna niemiła sytuacja. Było nim zachowanie kasjerki. Niestety nie mogę ocenić pozytywnie tej pracownicy. Jedynym jej walorem był bardzo miły głos. Reszta sprawiała za to same negatywne odczucia. Po pierwsze w oczy rzucił mi się nieładny strój. Kasjerka miała na sobie firmowy sweter. Był on w miarę czysty. Jednak sam materiał, z którego był wykonany, miał bardzo niemiły wygląd oraz brzydki kolor. Kasjerka miała około 165 cm wzrostu oraz długie, rozpuszczone, ciemne włosy z blond pasemkami. Miała około 36 – 42 lata. Nie posiadała identyfikatora. W czasie obsługi klientów nie zastosowała też podstawowych zwrotów. Z jej ust usłyszałem jedynie kwotę do zapłacenia oraz wysokość reszty. Dodatkowym mankamentem był fakt, że przy kasie ustawiła się długa kolejka, a niestety nie otwarto dodatkowej kasy, która rozładowałaby ją. Stąd też sklep otrzymuje negatywną ocenę.