Opinia użytkownika: aleksandra_375
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: W niu wczorajszym chciałam załatwić pewne formalności w tym właśnie banku. Już na wejściu doznałam szoku, ponieważ ciężko się było dostać z powodu baaardzo długiej jednej kolejki do wszytskich , aż 2 czynnych okienek.Byłą jeszcze jedna paniz obsługi, ale niestety ważaniejsza była kawa i ploteczki niż uruchomienie kolejnego stanowiska. Klienci byli źli, bo mało że było bardzo dużo ludzi, ja byłam 22 to wciąż dochodziły kolejne osoby. Naprawdę odka sięgam pamięcią w tym banku trzeba można zapuścić korzenie. A reklama brzmii " tak powinno być w każdym banku" Na szczęście nie muszę często korzystać z usług tego akurat banku. Po tej wizycie pozałatwiam ostatnie formalności i zamykam konto. W innych bankach pomimo kolejek jest zainteresowanie ty petentem a nie picie kawy i plotki z koleżanką przy sznurku oczekujących klientów.