Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Pomimo niedzieli musiałem podjechać na zakupy, wybór padł na sklep Tesco. Miłym zaskoczeniem był poukładany towar na półkach, w tym przypadku branża motoryzacyjna, ale cóż z tego... aby sięgnąć po ten towar lub dojżeć cenę trzeba było się nieźle nagimnastykować. Niestety ktoś z obsługi postawił przed półkami paletę z płynem do spryskiwaczy szyb co znacznie utrudniało nie tylko poruszanie się ale tak jak już wspomniałem wybór towaru. Półki były pełny płynów tak więc ta paleta na pewno by się tam nie zmieściła. Udało się wybrać płyn do spryskiwaczy, po czym poszedłem do kasy, tam... miła niespodzianka... nie ma kolejki powód... dwie kasy więcej otwarte oraz chyba niedzielne mroźne popołudnie to i ludzi było mniej. Wybrałem płatność kartą, po wpisaniu PINu odczekaniu kilku chwil kasjerka poprosiła mnie o wpisanie ponownie pinu, więc pomyślałem, że pewnie zerwało się połączenie i trzeba jeszcze raz wpisać. Ponownie wpisałem wszystko zatwierdziłem zielonym przciskiem. Niestety próba była nieudana i dopiero wtedy kasjerka poinformowała mnie, że zły PIN podałem, gdyby mi to za pierwszym razem powiedziała pewnie nie popełniłbym tego samego błędu, a w dobie szeregów PINów kodów etc. nie trudno o błąd. Za trzecim podejsciem wszystko poszło już bezproblemowo i mogłem się cieszyć z zakupu.