Opinia użytkownika: Paola
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Potrzebowałam termowentylatora do domu. Udałam się w przerwie świątecznej do Centrum handlowego "Pogoria". Postanowiłam, że termowentylator zakupię w Euro-Net. Szybko odnalazłam szukany produkt. Chciałam zobaczyć, czy takie termowentylator jest głośnym urządzeniem. Niestety nie było nikogo, kogo mogłabym się zapytać o to urządzenie. Rozejrzałam się za obsługą, ale niestety nie było też nikogo. Pomimo to zdecydowałam się za zakup urządzenia. Problem miałam też z odnalezieniem już zapakowanego urządzenia. Znajdowało się ono z innej alejce po drugiej stronie regału. Udałam się do kasy. Ekspedientka nie witała się z klientami. Nie miałam żadnej reklamówki poprosiłam zatem o nią. Ekspedientka położyła mi ją na ladzie. Nie zdążyłam jeszcze spakować grzejnika, a sprzedawca zaczął obsługiwać kolejnego klienta. Zapytałam jeszcze o gwarancję. Nie dowiedziałam się tylko, że gwarancja jest na to urządzenie. Nie dowiedziałam się na jakie czas. Zapytałam, czy muszę podbijać gwarancję i nich w sklepie. Dostałam zdawkową odpowiedź, że tak. Postanowiłam, że w wolnej chwili zadzwonię do tego sklepu i dopytam przez telefon. Czułam ,że od tej ekspedientki nie dowiem się więcej. Z samego zakupu jest bardzo zadowolona jednak obsługa mogłaby się bardziej postarać o zdobycie sobie sympatii klienta.