Opinia użytkownika: Paola
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Wybrałam się do Deichmann w celu zakupu butów na zimę. Wcześniej zapoznałam się z katalogiem przez internet. Zadzwoniłam do sklepu, który miałam zamiar odwiedzić z zapytaniem, czy jest dany model i rozmiar na stanie. Ekspedientka sprawdziła i powiedziała, że są te buty. Poprosiłam, aby mi je odłożono. Nie była żadnych problemów z odłożeniem obuwia. Ekspedientka powiedziała, że odłoży mi jeszcze dwie pary innych butów o podobnym fasonie. Po pracy udałam się do sklepu po buty. W sklepie było dużo ludzi. Rozejrzałam się jeszcze za jakimiś innymi butami. Spodobała mi się całkiem inna para niż ta o którą prosiłam. Wybrałam rozmiar, przymierzyłam. Buty pasowały i była w miarę wygodne. Udałam się do kasy. Myślałam, że przy tylu osobach będzie kolejka do kasy. Nie czekałam długo. Zapłaciłam za towar i poinformowałam, że rezygnuje z odłożonych par butów. Ekspedientka powiedziała, że nie ma problemu. Zapytałam jeszcze o środek do pielęgnacji obuwia. Zostało mi podane kilka środków do wyboru. Obsługa była bardzo miła i pomocna. Byłam zaskoczona, że podczas rozmowy telefonicznej zostało zaproponowane mi odłożenie kilku par butów. Dobrze to świadczy o danym sklepie i obsłudze. Z pewnością kolejne buty będę chciała zakupić w tym sklepie. Ceny również są dość przystępne.