Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Kontaktuje się z Infolinią w celu wyjaśnienia rachunku za telefon. Wykręciłem numer na infolinię TP. Tam automat bardzo dokładnie mnie poinformował, co mam zrobić. Wprowadziłem nr telefonu z kierunkowym oraz wybrałem temat rozmowy. Połączenie z konsultantem. Na połączenie oczekiwałem około 5-7 minut. Po odebraniu telefonu przez konsultanta pracownik przedstawił się (nie wyraźnie) oraz zapytał:, „W czym mogę pomóc?". Przedstawiłem swoją sprawę w sprawie zapytania o rachunek. Pracownik wszedł na moje konto weryfikując dane klienta, czy faktycznie "Ja to Ja". Zrobił to bardzo szybko i sprawnie. Pracownik zadał kilka pytań uzupełniających moje wątpliwości, co do kwoty rachunku. Kończąc rozmowę pracownik potwierdził moją słuszność i zasadność. Przeprosił za zaistniałą sytuację oraz przekazał dalsze instrukcję, co musze zrobić. Pracownik kończąc rozmowę zadał pytanie "Czy w czymś mogę Panu jeszcze pomóc?" Podziękowałem.