Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Przechodząc przez CH TURZYN zauważyłem sklep komputerowy, a akurat potrzebowałem zorientować się w sprzęcie komputerowym. Planuję zakup laptopa. Z zewnątrz witryny sklepowe czyste, neon VOBIS czysty - zapalony. Po wejściu do salonu zauważyłem dwóch pracowników, z czego jeden zajęty był obsługą klientów w sklepie, (których było około 8 - 10 osób), natomiast drugi zajęty był rozmową przez telefon komórkowy. Pracownik nawiązał ze mną kontakt wzrokowy. Chodząc i obserwując wystawiony asortyment zauważyłem, iż we wszystkich gablotach jest włączony laptop z ofertą na monitorze, przy wszystkich laptopach są ceny. Towar poukładany jest logicznie. Przy wystawionych akcesoriach zauważyłem kilka braków. Ulotki były porozrzucane i było ich bardzo dużo. Po około 5-7 minutach poprosiłem pracownika, który wcześniej rozmawiał przez telefon o pomoc w wyborze asortymentu. Pracownik ubrany w służbowe odzienie (koszula, czarne spodnie, krawat, identyfikator) podszedł do mnie do gablot z towarami. Zapytałem o różnicę pomiędzy dwoma komputerami. Pracownik bardzo szczegółowo wyjaśnił mi ich działanie. Na koniec zapytał, ale właściwie, co będzie pan robił na tym komputerze. Zadał około 5-6 pytań otwartych uzupełniając je zamkniętymi w celu doprecyzowania wypowiedzi. Kończąc powiedziałem pracownikowi, że muszę jeszcze przemyśleć decyzję. Pracownik zaprosił mnie do ponownej wizyty. Dodatkowo wręczył mi ulotkę z ofertą. Zapytał również, czy życzę sobie ewentualne wydruki modeli, o których rozmawiałem. Na koniec pożegnał mnie. Było miło i sympatycznie.