Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinię aby zapytać czy kredyt został w całości spłacony. Wybrałem odpowiednie numery wewnętrzne i czekałem na połączenie z konsultantem. Przez około 10 minut słuchałem muzyki przerywanej informacją że wszyscy konsultanci są zajęci i proszą o oczekiwanie na połączenie. Wreszcie odebrał Pan który przedstawił się z imienia i nazwiska i zapytał w czym może mi pomóc. Naświetliłem Panu moją sprawę a następnie przeszliśmy do etapu weryfikacji. Po pozytywnym rozpoznaniu mnie Pan powiedział że mój kredyt został spłacony i zamknięty. Poinformował mnie także że Bank nie wysyła pisma z informacją o zamknięciu kredytu natomiast w przypadku problemów mogę powołać się na rozmowę z konsultantem która jest nagrywana. Pożegnałem Pana i rozłączyłem się. Cała rozmowa trwała około 2 minut