Opinia użytkownika: Anna_1980
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Muszę przyznać, że lubię robić zakupy w hipermarkecie Auchan. Tym razem, jednak udałam się tam w celu oddania wadliwego produktu. Osiem dni wcześniej kupiłam tam tor dla samochodów- dla syna na urodziny. W dniu urodzin okazało się jednak ( po trzech godzinach składania toru!), że nie działa. Udałam się, więc do biura obsługi klienta. Stamtąd skierowano mnie do punktu serwisowego. Na miejscu zobaczyłam karteczkę: ,,przerwa od 16.45 do 17.15”. Muszę przyznać, że pan z serwisu przyszedł przed zakończeniem przerwy i znalazł wadę w mojej zabawce. Początkowo miałam zostawić tor i reklamację i czekać 14 dni na decyzje: czy wymienią mi zabawkę, czy w serwisie ją naprawią, lecz po rozmowie z kierownikiem, który zobaczył ewidentną wadę zabawki mogłam wymienić wadliwy tor na nowy. Okazało się niestety, że nie ma już takich samych torów, w związku z czym oddano mi gotówkę. Cała akcja trwała dość krótko i wszystko poszło sprawnie. Nastawiona byłam na długą przeprawę z kolejnymi pracownikami i mile się rozczarowałam.