Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_1548

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Pewien pan chcąc pobrać pieniądze z bankomatu włożył kartę bankomatową celem dokonania transakcji .Karta bankomatowa niestety zawiesiła się .Zrospaczony klient próbował ją jakoś wyciągnąć ale bezskutecznie.Na obudowie bankomatu widniał numer telefonu do oddziału przy ulicy Piusudskiego 29 klient przedzwonił tam prosząc o pomoc bardzo zdesperowany przedstawiając całe zdażenie.Po drugiej stronie słuchawki pracownik Banku poiformował klienta że i owszem zwrócą mu kartę po okresie dwóch tygodni .Oczywiście kolejka do bankomatu robiła się coraz większa absurdem tej całej sytuacji jest fakt ,że karta była widoczna od zewnątrz a klient mieszkał od tego miejsca 400 kilometrów .W tym momencie jeden z oczekujących pan nie mogąc wytrzymać tej bezsensownej odpowiedzi pracownika bankowego podszedł włożył własną kartę popychając kartę tamtego pana i w taki sposób obydwie karty bankomat wydał .Sytuacja absurdalna jednak po kilku dniach postanowiłam sprawdzić czy cokolwiek zrobione przy tym bankomacie okazuje się że żadnego zainteresowania ze strony oddziału nie było klawisze wciskowe jak nie działały tak nie działają normalnie a i z włożeniem karty też może być problem ...szkoda tylko tych ludzi którzy chcieliby szybko pobrać pieniądze norażeni są na stres