Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: Paczka została nadana w poniedziałek. Wedle firmy (strona www, gdzie można śledzić wędrówkę paczki) paczka powinna być dostarczona w środę rano. Po telefonie do biura obsługi klienta (koło południa) dostałem informację, że paczka jest u kuriera, a kurier (z powodu okresu przedświątecznego) pracuje do późnych godzin wieczornych (tu: do 21). Udało mi się zdobyć kontakt do kuriera koło godz 19- zełgał, iż właśnie wyszedł z klatki i zostawił avizo (gdyż nie było mnie w domu! którego nie opuszczałem nota bene cały dzień) oraz, że dzwonił na telefon, lecz nikt nie odbierał (mieszkam w mieście, zasięg pełny). Paczkę udało mi się odebrać dopiero osobiście (2 dni po terminie). Bardzo długo oczekiwałem na obsłużenie w biurze firmy. Oprócz tego, że bardzo mile traktują klienta telefonicznego, nie mogę powiedzieć wiele dobrego o firmie. Opakowanie przesyłki ze śladami uszkodzeń mechanicznych, biuro niechlujne (niedbalstwo magazyniera i kuriera). Brak jakiegokolwiek dowodu odbioru. Oferta usług ok, niestety, cena i czas dostarczenia przesyłki lepszy u standardowego listonosza Poczty Polskiej.