Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: KFC

Treść opinii: Parking przed CH Słoneczne nieodśnieżony, bardzo ślisko. Podczas wysiadania z pojazdu prawie przewróciłem się. Udając się do restauracji zauważyłem bardzo zaniedbany z zewnątrz budynek centrum handlowego. Widniały stare ślady po poprzednich punktach handlowych. Dzwoni wejściowe do restauracji trochę "wypalcowane i brudne". Podłoga czysta, widać, że na bieżąco posprzątana. Śmietniki lekko przepełnione - klapka od śmietnika- nie zamyka się. Po podejściu do kasy usłyszałem powitanie oraz od razu propozycję zakupu kubełka. Pracownik robił to w sposób automatyczny. Nie był zaangażowany w obsługę. Nie traktował mnie indywidualnie, tylko jak kolejnego klienta - robota. Po wybraniu produktów pracownik wszystkie produkty wydał na tacę. Podał kwotę do zapłaty. Zapłaciłem. Pracownik nie podziękował. Życzył tylko smacznego. Po udaniu się do stolika zwróciłem uwagę, iż pracownik nie wydał mi jednej porcji frytek. Pracownik wydał i przeprosił. Po skonsumowaniu udałem sie do wyjścia. Obok wyjścia sprzątał pracownik, który nawiązał ze mną kontakt wzrokowy, lecz nie pożegnał mnie.