Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Moja dzisiejsza wizyta w tym salonie była podyktowana chęcią kupna książki, która omawiałaby kwestię komunikacji. Wchodząc do salonu zobaczyłem, że o tej porze dość duża liczba klientów, ok. 10 robiła zakupy, a czterech pracowników jest zajęta rozmową przy kasach. Podszedłem do stoiska tematycznego i zacząłem przeglądać książki. Niestety nie znalazłem tych, z których mógłbym wybrać tą jedną. Podszedłem, więc do 1 z 3 pracowników stojących przy kasach (pani odeszła i udała się na zaplecze). Zapytałem, o interesujące mnie książki i podałem hasło tematyczne. Pan, który mnie obsługiwał sprawdził dostępność pozycji i okazało się, że można je sprowadzić na zamówienie. Dopiero po przejrzeniu książki na miejscu podejmę decyzję o zakupie. Bardzo wygodna i wskazująca na zainteresowanie klientem opcja. Co do książek na miejscu, które ewentualnie są w magazynie to nie było, czego rozpatrywać. Wszystkie książki z tego tematu znajdowały się na regale, przed którym już byłem. Co do obsługi i przygotowania sklepu to: wszyscy czterej pracownicy byli ubrani zgodnie z obowiązującym w firmie standardem, a artykuły były wyeksponowane zachęcająco, szkoda tylko, że aktywność w relacji klient sprzedawca, pozostaje po stronie klienta.