Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Allegro
Treść opinii: W dniu 11 grudnia 2009 zamówiłem przez Internet, a konkretnie przez serwis allegro.pl - kolczyki. Kolczyki dość drogie "Svarowski". Od razu dokonałem zapłaty za przelew, a przy tym wybrałem opcje dostawy - kurier. Po kilku dniach, kiedy przesyłka nie dochodziła postanowiłem skontaktować się ze sprzedawcą - sklep internetowy. Sprzedawca poinformował mnie o wynikających problemach technicznych. Dodatkowo powiedział, iż w dniu jutrzejszym (20.12.2009) wysyła zakupiony towar. Niestety w dniu wigilii 24.12. Towar nie dotarł. Nie mogłem dodzwonić się do sprzedawcy, nikt nie odbierał telefonu. Pomiędzy świętami a nowym rokiem telefon niestety również milczał. Nie uważałem tego za kradzież, ponieważ chodziło o sprzedawcę, który miał ponad 2000 komentarzy pozytywnych. W dniu dzisiejszym tj. 02.01.2010r. dotarła przesyłka. Szkoda, że wigilia była ponad tydzień temu, a "Mikołaj" tak bardzo się spóźnił. Na szczęście chodziło o moją narzeczoną, która zrozumiała temat. Ciekawe, gdybym zamówił "coś" dla dziecka... Nie polecam!