Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Mając na uwadze chęć uzyskania odpowiedzie na pytanie dotyczące niedawnej decyzji sądu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumetów dotyczącej niezgodnej z przepisami pobierania z góry opłaty za cały rok za ubezpieczenie kredytu mieszkaniowego do czasu spłaty lub też do momentu wpisania do księgi wieczystej udałem się do oddziału w Białymstoku, gdzie miałem taki kredyt lecz już go nie mam. Oczywiście musiałem odczekać ponad 30 minut bo na 4 otwarte punktu do obsługi klienta tylko jeden obsługiwał klientów a przy innych pracownicy pracowali na komputerach i nie obsługiwali klientów, którzy stali w okienku. Po odczekaniu swojej kolejki udałem się do miejsca, gdzie klient jest obsługiwany.Po zadaniu pytania, pracownica odpowiedziała że nic na ten temat nie wie i odesłała do stronu internetowej Banku. Brak chęci uzyskania pomocy u przełożonego lub też u innych pracowników banku ze strony pracownicy. Po uzyskaniu tej odpowiedzi zacząłem szukać na stronie Banku PKO BP ale oczywiście brak informacji. W związku z powyższym wysłałem zapytanie drogą meilową ze strony Banku i choć minęło już 3 tygodnie to brak odpowiedzi. Widać, jak Bank traktuje klientów. Po prostu rewelacja. Nie polecam Banku bo i tak nie otrzyma się odpowiedzi.