Opinia użytkownika: leets
Dotycząca firmy: EURO-NET
Treść opinii: Wstąpiłem do sklepu EURO-NET, ponieważ byłem zainteresowany zakup okapu kuchennego. Po wejściu do sklepu podszedłem do ekspozycji, gdzie znajdował interesujący mnie towar. Parę minut musiałem poczekać, aż podejdzie do mnie pracownik firmy (pani B.). Gdy już podszedł, przywitał się z uśmiechem i zapytał w czym może pomóc. Wyjaśniłem jakie mam oczekiwania i pracownik zaproponował mi produkt. Wykazał się przy tym wiedzą na temat parametrów technicznych, sposobem użytkowania i eksploatacji. Przekonał i zachęcił mnie do zakupu. Następnie poprosił bym udał się do kasy a sam poszedł na zaplecze po produkt. Cała transakcja miała profesjonalny przebieg. Malutkim minusem był czas oczekiwania, aż pracownik podejdzie do mnie oraz czystość sofy dla klientów.