Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: abra
Treść opinii: Chciałem kupić meble, odwiedzałem różne sklepy. Aż w końcu trafiłem do sklepu Abra, znajdujący się w samym centrum Ostrowa. Niestety parking jest bardzo mały. Sklep znajduje się w centrum handlowym, ale w samym centrum miasta, i dlatego z parkingu korzystają klienci z innych sklepów znajdujących się na tej ulicy. Sklep znajduje się na 1 piętrze. Po wejściu do środka zauważyłem 3 pracowników obsługi stojących przy biurku obsługi klienta, obok znajdowała się kasa fiskalna. W sklepie był jeden klient. Byłem zainteresowany zakupem meblościanki z dużą ilością półek zamykanych drzwiczkami; oraz zakupem łóżka. Po dwu lub trzech minutach, podszedł sprzedawca. Przywitał się. Spytał w czym może pomóc? Odpowiedziałem w jakiej sprawie odwiedzam sklep. Wiedziałem ile chcę stracić kasy na łóżko (około 800 - 900 zł), do wyboru były 3 rodzaje łóżek. Spytałem z czego składa się materac w tych trzech dostępnych modelach. Odpowiedzi były satysfakcjonujące. Sprzedawca były miły, uśmiechnięty, uprzejmy. Zaproponował zakup łóżka i meblościanki na raty. Podał banki z którymi sklep współpracuje. Wybrałem jedną z nich. Dla mnie ważne jest aby sprzedawca mówił prawdę a nie ściemniał. moim zdaniem, odniosłem wrażenie że nie ściemniał. Na zadawane pytania, nie kręcił tylko odpowiadał zrozumiale. Ogólnie odniosłem dobre wrażenie z obsługi pracownika. Przy wypełnianiu dokumentów ,był kompetentny, nie miał najmniejszy problemów z wypełnianiem formularzy