Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Oddział banku ma czytelną stronę internetową, dzwoniąc telefon został szybko odebrany, Pracownica przedstawiła się, zbadała moje potrzeby odpowiedziała na wszystkie pytania i zaprosiła do oddziału z rozmowy telefonicznej wysoka ocena. W kolejnym dniu złożyłem wizytę w banku. Lokalizacja widoczna, przed oddziałem czysto, drzwi czyste z naklejką godzin otwarcia oraz informacją, że w Sylwestra jest krócej czynne. Powiedziałem dzień dobry nikt nie odpowiedział, usiadłem bo było wolne miejsce, po mnie przyszło parę osób i stało, bo nie widzieli krzeseł, po chwili zostałem poproszony do pani, która kompletnie nie zbadała moich potrzeb musiałem ja moderować rozmowę, była nie dyskretna i trochę nachalna. obsłużyła mnie bardzo pobieżnie, na końcu stwierdziła że jak mnie sprawdzimy to powinno być wszystko dobrze. Miała do mnie zdzawonić na drugi dzień z informacją o decyzji, nie zadzwoniła musiałem sam dzwonić, okazało się że jej nie było. i cąłe szczęście była inna Pani, ta która odebrała telefon ode mnie. Obsługa kompetenta, wszystkie informacje, zaproszenie do innych usług, zaproszenie do korzystania z usłyg banku, nie dała wizzytówki albo innych materiałów reklamowych, złożyłem życzenia więc odwzajemniała. Na obsłudze siedział też jeden Pracownik, który zajmuje się inną działką prawdopodobnie home banking, ale nic na sali nie robił i nie był żywo zainteresowany tym że na sali pełno osób i muszą czekać nawet stojąc, oddział czysty, zadbany obsługa sprawna choć głośna. Bark strojów korporacyjnych.