Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Poprzedniego dnia po godzinnym oczekiwaniu nie udało mi się załatwić swojej sprawy więc dziś postanowiłem być na godzinę przed otwarciem aby mieć pewność że ud mi się porozmawiać z pracownikiem i złożyć wypowiedzenie. Po przyjściu na miejsce okazało się że czeka już jedna osoba której wczoraj po jeszcze dłuższym niż mój czasie oczekiwania nie udało się załatwić swojej sprawy (również złożenie wypowiedzenia). Wewnątrz biura były dwie panie sprzątające oraz kilka innych osób których po otwarciu nie widziałem na sali obsługi. Około godziny ósmej (na pół godziny przed otwarciem) kolejka liczyła pięć osób. Każdy z kim udało mi się porozmawiać twierdził że był wcześniej ale nie został obsłużony z powodu ogromnej kolejki. Przed samym otwarciem kolejka liczyła 16 osób. Po godzinnym wyczekiwaniu na mrozie punktualnie o 8:30 wpuszczono nas do środka. Okazało się że czynne są cztery stanowiska. Ja trafiłem do Pani która zapytała mnie w czym może mi pomóc. Kiedy usłyszała o rezygnacji z usług telewizyjnych, chciała przedstawiać mi jak twierdziła lepszą ofertę. Jednak kategorycznie powiedziałem Pani że rezygnuję z telewizji natomiast zastanawiam się nad usługami telefonicznymi i internetem. Pani poinformowała mnie że w związku z rezygnacją z jednej z usług będę musiał drożej płacić za telefon pomimo że mam umowę na czas nieokreślony. Co więcej przy moim planie taryfowym nie może mi zaproponować żadnej promocji. Jeżeli chodzi o internet to również nie może mi zaproponować nic co obniżyło by jego koszt. Ponieważ chciałem te kwestie przedyskutować z rodziną Pani poinformowała mnie że wypowiedzenie umowy może nastąpić tylko w punkcie obsługi lub może zostać wysłane listem poleconym ale za wiążącą przyjmują datę otrzymania pisma a nie datę wysłania. Pożegnałem się z Panią i wyszedłem z punktu obsługi mijając przy drzwiach około piętnaście osób