Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Udałam się do tego hipermarketu na zakupy świąteczne i kiedy weszłam zobaczyłam w sklepie nalepkę z portalu "jakość obsługi". Pomyślałam, że będą to udane zakupy, ale okazało się inaczej. Na sali sprzedażowej panował chaos, artykuły były poprzewracane, pudełka np. z zabawkami pootwierane. Miejsce ułożenia produktów często różniło się od umiejscowienia etykietki z ceną. Żadna z pracownic nie potrafiła mi udzielić informacji na temat ceny produktów, ich umiejscowienia w alei. W dodatku nie chciały nawet wysłuchać mojego pytania, ponieważ w trakcie jego zadawania jedna z pracownic odpowiedziała: "trzeba szukać". Jednak jestem najbardziej rozczarowana różnicami cen na sali sprzedażowej i przy kasie. Niektórzy klienci nie zwracają na to uwagi, ale ja dokładnie to sprawdzam. Różnice miały miejsce przy artykułach, które były wystawione w promocji, jednak przy kasie (na paragonie) okazywało się, że żadnej promocji nie ma! Proszek, który kupiłam miał kosztować 22 zł, ale na paragonie było 25,60 (cena wcześniejsza).Kupiłam jeszcze 4 produkty, których cena różniła się od promocyjnej. Gdy zwróciłam kasjerce uwagę powiedziała, że muszę zapłacić i iść od punktu obsługi klienta. Poszłam i czekałam ponad 30 minut, aby ktoś miał dla mnie chwilę czasu. W dodatku musiałam pójść i pokazać, skąd wzięłam produkt i jaka jest jego cena. Pani wmawiała mi, że musiałam z innego miejsca wziąć ten artykuł i on ma inną cenę. To był koszmar. Już nie zrobię tam więcej zakupów.