Opinia użytkownika: Paweł_520
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Kontakt z infolinią, w sumie niezamierzony bo przypuszczałem że połączę się z automatyczną sekretarką która będzie mnie przez kilka minut zwodzić za nos "wciśnij 1 wciśnij 2 itd" NIC PODOBNEGO. Po sekundzie oczekiwania połączyłem się z miłą panią z infolini która w przeciągu kilkunastu sekund odpowiedziała wyczerpująco na moje pytania i podała kody za pomocą których z poziomu telefonu wyłączyłem pocztę głosową i muzykę na czekanie. Po chwili zadzwoniłem ponownie na infolinię z innym pytaniem i.... znów po kilku sekundach odebrał konsultant który po raz kolejny wykazał się dużą znajomością tematu, poprosił mnie o podanie swoich danych by mógł nanieść zmiany na moim koncie, polecił mi skorzystanie ze strony www.playmobile.pl i zalogowanie się do systemu PLAY24. Polecił mi bym problemy techniczne z logowaniem które miałem wcześniej, zgłaszać na podany adres e-mail. Jestem miło zaskoczony szybkością reakcji i profesjonalizmem, PLAY - tak trzymać!