Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Wczoraj w godzinach popołudniowych udałem się do punktu obsługi klienta aby rozwiązać umowę o świadczenie usług. W środku była kolejka na około 15 osób a obsługiwały tylko dwie osoby. Postanowiłem więc że nie będę tracił czasu i przyjdę jutro na otwarcie biura aby nie czekać w kolejce. Biuro czynne jest od 8.30 więc dziś o 8.35 przyszedłem do biura obsługi klienta. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że z czterech stanowisk otwarte są tylko dwa. Przede mną stało 12 osób nie licząc tych którzy byli akurat obsługiwani. Dla osób oczekujących przygotowano osiem krzeseł więc pozostali ludzie zmuszeni byli do oczekiwania na stojąco. Tuż za mną wchodziły kolejne osoby więc po kilkunastu minutach zabrakło miejsca w środku i ludzie ustawiali się w kolejce na korytarzu. Dwie osoby chciały zasięgnąć tylko informacji więc podchodzili poza kolejnością ale pracownicy informowali ich że i tak muszą stanąć w kolejce lub zadzwonić na infolinię. Odczekałem w kolejce pełną godzinę a ponieważ zmuszony byłem iść do pracy musiałem zrezygnować z dalszego oczekiwania. Podczas godziny obsłużonych zostało osiem osób. Pracownik po każdym obsłużonym kliencie znikał na około 5 minut na zaplecze. Kiedy jeden z klientów zapytał dlaczego obsługują tylko dwie osoby Pani odpowiedziała że trzecia osoba przyjdzie o 10-tej. Jutro znowu wybieram się z wypowiedzeniem umowy.